Tuesday, March 30, 2010

Lawatan Dari Penyelia UUM

Pada awal bulan Mac yg lalu..Crew Creative Team yg terdiri daripada pelajar UUM telah d lawati oleh penyelia mereka.Ketibaan En Razak Rahmat telah d sambut oleh pelajar-pelajarnya d sini yg telah d maklum sebelum ini akan ketibaannya..Ketibaan En Razak d sambut dgn senyuman sebagai layanan mesra terhadap penyelia mereka..

Ketibaan En Razak d sambut mesra..

En Razak telah d beri penerangan dan taklimat ringkas oleh pelajar-pelajarnya kat sini tentang aktiviti yang mereka telah buat kat sini selama 4 bulan mereka kat Aspati Animation Studio. Beliau telah d beri penerangan bermula dari bilik pre-production. Di bilik pre-production, beliau telah d beri penerangan oleh Mohd Norhisan selaku scripwritter disini. Beliau d beritahu tentang ape kerja mereka yang telah mereka buat d bilik pre-production sebelum ke production..

En Razak d beri penerangan d bilik pre-production


Kemudian selepas d bilik pre-production,En Razak d bawa plk ke bilik production untuk melihat sendiri kerja yang d lakukan oleh pelajar-pelajarnya d bilik production dan d beri taklimat yang d ketuai oleh Cik Muda Nurfarhana.Beliau d beri tentang flow dan ape kerja yang telah d buat kat Aspati Animation Studio.

En Razak d beri penerangan d bilik production

Walaupun hanya 45 minit penyelia mereka melawat mereka tapi jelas d mata penyelianya 1 kepuasan dan terhibur dgn lawatannya d sini. Terima kasih kepada En Razak d atas lawatannya ke Aspati Animation Studio.







No comments:

Post a Comment